środa, 14 marca 2018

PAN PRZYPADEK OBIBOKIEM

Pani Magdalena T, w swoich  ZAPISKACH OKULARNICY tak mnie charakteryzuje na podstawie "Pana Przypadka i trzynastki" : "Wielu określiłoby go mianem obiboka, który chce zarobić i nic nie robić. Studia przerwał, wiecznie trenuje do maratonu, nie pracuje, a jego dochód stanowią czynsze z wynajmowanych mieszkań. Singiel z przeszłością, trudny do usidlenia. Jego zdaniem ludzie są banalnie przewidywalni. Ja osobiście mam mieszane uczucia co do Jacka. Jako bohatera trudno go nie lubić, jednak w realnym świecie zapewne niejeden raz podniósłby mi ciśnienie. Zresztą tak samo jak to robi pewnemu stróżowi prawa." Na szczęście podobno w kolejnych tomach jednak nieco dorastam i jestem sympatyczniejszy:) A i pojawiają się takie, które mnie jakoś usidlają...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz