sobota, 12 października 2013

PAN PRZYPADEK OGŁASZA WYNIKI GŁOSOWANIA


Rywalizacja trwała do ostatniej chwili a w stawce liczyło się czterech zawodników. I gdyby choć jeden bloger więcej zagłosował, wyniki mogły być zupełnie inne…

Niniejszym jednak ogłaszam, że w konkursie wygrał projekt nr 2, który zdobył 18 punktów. I to on, po dopełnieniu przez wydawnictwo niezbędnych formalności z jego autorką, panią Beatą z Olsztyna, będzie zdobić okładkę kolejnej książki o moich przygodach.

 
Drugie miejsce zdobył projekt nr 3, który uzyskał 16 punktów.

Na trzecim miejscu uplasował się projekt nr 1 z 13 punktami.

A tuż za nim wpdł na metę projekt nr 4 z 12 punktami.

 
 
Bardzo dziękuję wszystkim kolegom blogerom za poświęcenie czasu i wzięcie udziału w głosowaniu, który pozwolił wyłonić najlepszy projekt. Z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że ten konkurs stanie się pewną tradycją i okładki do wszystkich pozostałych książek o moich przygodach będą wyłaniane w ten sposób.
A wkrótce już, jak przypuszczam, spotkamy się przy okazji lektury „Pana Przypadka i celebrytów”.  I mam nadzieję również, że wciąż będziecie odwiedzać mojego bloga, gdzie na bieżąco będę donosił o postępie prac nad kolejnym częściami, prostował nieprawdziwe informacje, jakie autor poda na mój temat oraz odpowiadał na Wasze pytania do mnie. No i może czasem opowiem samodzielnie jakąś krótszą zagadkę, której rozwiązanie zajęło mi tylko kilka stron:)

3 komentarze: