wtorek, 10 września 2013

PAN PRZYPADEK ROBI KONKURS


Zawsze jest taka sytuacja, że od czegoś trzeba zacząć. Ja zaczynam prowadzenie swojego bloga od konkursu na okładkę kolejnej książki o moich przygodach. Tym razem musiałem pomóc paru celebrytom. Zresztą, słowo "pomóc" może nie jest tu na miejscu ale mniejsza teraz o szczegóły. W skrócie podam wam teraz zasady tego konkursu:

1.      Konkurs jest skierowany do osób pełnoletnich zarówno tych zajmujących się zawodowo projektowaniem jak i dopiero mających takie plany

2.      Trzeba zaprojektować okładkę, która uwzględni tytuł książki, czyli „Pan Przypadek i celebryci” oraz imię i nazwisko autora (czyli Jacek Getner).

3.      Reszta jest dowolna ale należy pamiętać, że do każdego z elementów trzeba mieć prawa autorskie.

4.      Każdy biorący udział może nadesłać najwyżej trzy projekty i musi to zrobić do 2 października 2013 r. na adres okladka@wydawnictwozakladka.pl

5.      Jury konkursu wyłoni od 6-10 projektów, które następnie wezmą udział w głosowaniu blogerów prowadzących blogi z recenzjami książkowymi i to oni właśnie wyłonią ostatecznego zwycięzcę konkursu. Głosowanie będzie trwać w dniach 3-11 października a jego wyniki zostaną ogłoszone 12 października.

6.      Nagrodą w konkursie jest 1000 PLN i oczywiście druk w książce która trafi do księgarń w kraju (jej premiera jest planowana na 6 listopada)
 
        To tyle tytułem zachęty. Jeśli poważnie myślicie o wzięciu udziału konkursie to napiszcie na podany wyżej adres a otrzymacie szczegółowy regulamin, z którym należy się zapoznać przed wzięciem udziału w konkursie

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :) Artyści do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem pomysłu, mam nadzieje, że wykonanie będzie równie pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że wykonanie będzie na odpowiednim poziomie:) A im więcej zdolnych ludzi usłyszy o konkursie, tym jego poziom będzie coraz wyższy.

      Usuń
  3. Jakie proporcje (albo wielkość) okładki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Do ludzi w jakim wieku książka jest adresowana? Jaki jest to typ literatury (młodzieżowa, dla dorosłych, przygodowa, biograficzna, zbiór felietonów itp)? O czym opowiada - małe streszczenie:), które umożliwi wyczucie klimatu książki. Ponieważ okładka musi być spójna z tym co w środku - z treścią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi na większość z tych pytań są już w najnowszym poście. Jeśli chodzi o klimat najpełniejszą odpowiedź dadzą pewnie recenzje z pierwszej części, czyli "Pana Przypadka i trzynastki" które można przeczytać na przykład na portalu http://lubimyczytac.pl/ksiazka/169957/pan-przypadek-i-trzynastka Tak ogólnie rzecz ujmując, moje życie to mieszanka komedii kryminalnej z komedią romantyczną.

      Usuń
  5. Ja bym z chęcią wzięła udział, ale pełnoletnia będę dopiero od listopada... ;) Mimo to fajny pomysł.
    Pozdrawiam

    http://our-kingdom-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń