poniedziałek, 22 sierpnia 2016

PAN PRZYPADEK I FINAŁOWE OKŁADKI

W poprzedniej edycji konkursu dominował minimalizm, tym razem Autorzy postawili na własnoręczne rozwiązania graficzne. Po burzliwej i długiej (jak zwykle) dyskusji Jury zdecydowało dopuścić do finału pięć projektów, które zostaną poddane ocenie blogerów recenzentów. Sposób głosowania opisałem tutaj
A oto finałowe prace:

PROJEKT NR 1






PROJEKT NR 2







PROJEKT NR 3



PROJEKT NR 4




PROJEKT NR 5


Przyjrzyjcie się uważnie projektom. A już od jutra, czyli 24 sierpnia, możecie na nie głosować!

4 komentarze:

  1. mam swoje typy. idę głosować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli mam być całkowicie szczera... to żadna z tych propozycji mi się nie podoba. Jeśli jednak już musiałabym coś wybrać, to nr 1.
    Idę zobaczyć, jak głosować..

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie spełniam kryteriów by móc oficjalnie zagłosować ale jeśli miałabym wybierać to najbardziej podoba mi się okładka nr 1.

    OdpowiedzUsuń